[mediabazen] IPG Mediabrands: Edward Knol
![[mediabazen] IPG Mediabrands: Edward Knol](/algemeen/nieuws/2025/07/[mediabazen]-ipg-mediabrands-edward-knol/mt_mediabazen_edward_knol.jpg)
- Algemeen
- 10 jul 2025 @ 08:31
- Link
-
IPG Mediabrands
- Geen tag
- 10 jul 2025 @ 08:31
- IPG Mediabrands
De grootste misvatting in onze industrie? Denken dat losse onderdelen het verschil maken. Een goed doordachte mediamix zonder relevante content? Zinloos. Een techstack vol dashboards zonder strategische keuzes? Even waardeloos. De midfunnel skippen en direct op performance duwen zonder merkbelofte te bewijzen in relevante momenten voor je consument, stop ermee!
Wat ik zie? Adverteerders verdrinken in mogelijkheden, maar zoeken houvast. De vraag is niet wat je allemaal kúnt inzetten, maar hoe je het slim, samenhangend en doelgericht doet. Dat is precies waar Initiative op inzet: de volledige integratie van media, content en technologie — met één doel voor ogen: aantoonbare impact op merk én business.
Onze rol? Onze kracht ligt in het verbinden van creatie met data, strategie met tech, en bereik met betekenis. Dat doen we bij Initiative met ons Operating System Interact, waarmee we marketeers ondersteunen hun budget te koppelen aan wat er echt toe doet: gedrag, voorkeur en resultaat. Geen eindeloze optimalisatie om de optimalisatie, maar duidelijke keuzes met voorspelbare uitkomsten.
Het laatste nieuws? Binnen IPG Mediabrands bouwen we intensiever dan ooit aan AI-gedreven contentoptimalisatie, realtime media-aanpassingen en full-funnel performance monitoring. Niet als innovatievitrine, maar als basis van hoe moderne marketing werkt. Uiteraard compleet in- en overzichtelijk voor de adverteerder!
De grootste uitdaging voor 2025? Het terugpakken van regie in een versnipperd speelveld. Wie geen geïntegreerde aanpak heeft, wordt ingehaald — niet door concurrenten, maar door irrelevantie.
Edward Knol
Managing Director Initiative
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers